Просимо звернути увагу на перелік випадків, за яких гарантія не надається:
- наявність механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- Порушено правила використання; зроблено несанкціоноване розтин, ремонт чи заміна компонентів товару;
- природне зношування або вичерпання ресурсу; випадкових ушкоджень, заподіяних клієнтом або ушкоджень, що виникли внаслідок недбалого відношення чи використання;
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі; пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.
Відповідно до доповнення до постанови Кабінету Міністрів України нижче такі категорії товарів належної якості не підлягають обміну або поверненню:
- Дитячі іграшки м'які, гумові та надувні;
- Товари для новонароджених дітей: пляшечки для годування та інше
.
Обмін/повернення товару належної якості необхідно здійснити протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня купівлі товару.
Обмін/повернення можливе при виконанні наступних умов:
зазначений товар не був у вжитку; не має пошкоджень (подряпини, сколи тощо); збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
є товарний чек або касовий чек, або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару.
Оплату доставки товару належної якості здійснює покупець власним коштом.
Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, ви можете:
- Здійснити обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний у наявності і надійде у продаж;
- придбати будь-який інший товар відповідно з перерахунком вартості;
- одержати кошти у розмірі вартості повернутого товару, протягом п'яти робочих днів, після отримання виробу на обмін/повернення (максимальний термін перевірки товару становить чотирнадцять робочих днів, у разі необхідності у спеціальній перевірці).
Обмін товару неналежної якості можливий протягом встановленого гарантійного терміну у разі виявлення суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника. За наявності товару вимога споживача про його заміну задовольняється протягом п'яти робочих днів після отримання виробу (максимальний термін перевірки товару становить чотирнадцять робочих днів у разі виникнення необхідності у спеціальній перевірці).
У разі відсутності товару вимога споживача про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний термін з моменту подання заяви.
Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару у встановлений термін неможливо, покупець має право на свій вибір пред'явити вимоги:
- Повернення грошей за товар;
- Зменшення ціни товару;
- Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Оплату доставки товару неналежної якості відшкодовує інтернет-магазин “ОptClub“ після підтвердження факту наявності суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника.
Додаткові правила обміну/повернення товару:
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» повернення коштів покупцю за товар здійснюється, виходячи із вартості товару на момент його придбання. Повернення коштів здійснюється за безготівковим розрахунком на банківську картку клієнта або готівкою за допомогою поштового переказу. товари повертаються через найближче до вас відділення кур'єрської служби «Нова пошта» або будь-якої іншої служби якої спочатку, за погодженням, відправлявся товар.
Шановні клієнти, для уточнення/узгодження деталей та прискорення описаних процесів просимо зв'язатися з консультантами нашого колл-центру. При зверненні, будь ласка, повідомте номер замовлення та ПІБ одержувача. Ми максимально зацікавлені у швидкому вирішенні будь-якого вашого питання відповідно до викладених вище правил!